Polski produkt hitem w słowackim dyskoncie

Zgodnie z zapowiedzią Jeronimo Martins otworzyło w marcu u naszego południowego sąsiada trzy placówki - w miejscowościach Zvolen, Považská Bystrica i Miloslavov.
"Bratysława będzie kolejnym krokiem"
— zapowiedział Maciej Łukowski, członek zarządu Biedronki odpowiedzialny za ekspansję. Taki plan ma na celu stopniowe wprowadzanie marki na rynek i budowanie jej rozpoznawalności wśród lokalnych klientów.
CEO Biedronki, Luis Araujo powiedział o rosnących nadziejach dotyczących słowackiego rynku. Wyrazem dużego zainteresowania Słowaków Biedronką mają być zapytania dot. konkretnych produktów.
- Ważny komunikat dla mieszkańców Krakowa
- "Zamaskowani osobnicy". Prowokacja podczas protestu w Zgorzelcu przeciwko nielegalnej imigracji
- Odrażające zachowanie Renaty Grochal w "Trójce" w dniu pogrzebu Barbary Skrzypek
- Nowe funkcje w Google Maps. Świetne informacje dla kierowców
Polski produkt hitem w słowackim dyskoncie
Jak informuje WP Finanse, w czasie konferencji wynikowej Luis Araujo zapytany, który artykuł sprzedawany w Biedronce cieszy się największym zainteresowaniem naszych południowych sąsiadów.
- Doskonałym przykładem są pierogi, których oferta jest ograniczona. Okazuje się, że tamtejsi konsumenci chcieliby także móc kupić pierogi na słodko, które mamy w Polsce. Chcą także większego wyboru alkoholu, należy jednak podkreślić, że bardziej popularne niż w Polsce są tam wina, co wynika z różnic w upodobaniach konsumentów
- powiedział CEO Biedronki.
Pracownicy słowackiej Biedronki będą zarabiać więcej
Jak informował BI, pracownicy dyskontu na Słowacji będą mogli liczyć wyższe na zarobki niż ci w Polsce. Biedronka oferuje na słowackim rynku wynagrodzenia w wysokości do 1325 euro brutto (ok. 5600 zł), co stanowi mniej więcej dwukrotność słowackiej płacy minimalnej. Porównując z polskimi standardami, widać, że słowaccy pracownicy mogą liczyć na wyższe zarobki, z miesięcznymi wypłatami przewyższającymi polskie o 550 do 900 zł.