Zmiany personalne w krytycznym momencie właściciela TVN Warner Bros. Discovery

Amerykański serwis magazynu "The Hollywood Reporter" informuje, iż Warner Bros. Discovery mianuje nowych szefów sprzedaży reklam w USA. Podkreślono, że dzieje się to w "krytycznym" dla firmy momencie.
Logo TVN Zmiany personalne w krytycznym momencie właściciela TVN Warner Bros. Discovery
Logo TVN / screen YT

USA: Zmiany w Warner Bros. Discovery

Jak czytamy, nowymi prezesami ds. sprzedaży reklam w USA zostali Ryan Gould i Robert Voltaggio. Zastąpili oni dotychczasowego prezesa Jona Steinlaufa, szefa sprzedaży reklam Warner Bros Discovery, który ogłosił plany opuszczenia firmy pod koniec 2024 roku.

Voltaggio dołączył do Discovery w 2005 roku w dziale sprzedaży reklam i awansował na szefa działu przychodów i operacji w 2019 roku, pełniąc tę funkcję do czasu obecnego awansu. Z kolei Gould dołączył do studia w 2012 roku.

Gould i Voltaggio będą nadzorować portfolio sprzedaży studia zarówno dla sieci, jak i transmisji strumieniowych, w tym sportu, wiadomości, partnerstw z klientami i sprzedaży cyfrowej. Będą podlegać dyrektorowi ds. przychodów i strategii Bruce’owi Campbellowi, który w oświadczeniu powiedział, że awansowanie z wewnątrz studia ma sens, "biorąc pod uwagę szybko ewoluujący rynek reklamowy"

– podaje The Hollywood Reporter.

Krytyczny moment 

Jak podkreślił dyrektor ds. przychodów i strategii Bruce Campbell, "zmiany te będą transformacyjne dla działalności firmy". Z kolei The Hollywood Reporter akcentuje, że wymienienie Steinlaufa na stanowisku szefa sprzedaży reklam następuje w "krytycznym dla branży telewizyjnej momencie".

Platformy strumieniowego przesyłania wideo (w tym WBD’s Max) w ostatnich latach zaczęły zajmować się reklamą, częściowo w celu zrównoważenia spadków w telewizji linearnej

– podsumowano.

Nerwowo w TVN

Nie ustają spekulacje na temat sprzedaży jednej z największych, a jednocześnie najbardziej zaangażowanych politycznie stacji telewizyjnych w Polsce – TVN. Jednym z powodów jest sytuacja właściciela stacji, amerykańskiego koncernu Warner Bros. Discovery. 

Niedawno prezes TVN Warner Bros. Discovery w Polsce Katarzyna Kieli napisała uspokajający list do pracowników stacji. Odniosła się w nim do potencjalnej sprzedaży Grupy TVN.

WBD rozważa różne opcje i jedną z nich jest potencjalna sprzedaż różnych aktywów. Czy do takiej sprzedaży dojdzie, jeszcze nie wiadomo. Co wiadomo, to że do potencjalnych inwestorów zostanie rozesłana informacja dotycząca naszego biznesu

– napisała w liście Katarzyna Kieli.

Zwróciła również uwagę na to, że w przeszłości TVN kilka razy zmieniał swojego właściciela.

Z każdej zmiany wychodziliśmy mocniejsi. Razem przeszliśmy przez ostatnie, bardzo trudne lata i niezależnie od tego, czy do zmiany właściciela dojdzie czy nie, chciałabym żebyście mieli wszyscy pewność, że zarówno ja, jak i cały polski management jesteśmy razem z Wami. I tym razem przejdziemy przez to jeszcze mocniejsi

– stwierdziła prezes TVN Warner Bros. Discovery.

W liście Katarzyna Kieli przekonuje pracowników, że niezależność dziennikarska jest dla nadawcy kluczowa.

Oprócz tego, że jest to fantastyczna firma, z fantastycznymi pracownikami, to wartości którym wszyscy hołdujemy, na czele z niezależnością dziennikarską, są naszym trwałym fundamentem. I to się nigdy nie zmieni

– zapewniła Kieli.

Sprzedaż TVN

Jak podawała Agencja Reutera, cztery osoby zaznajomione ze sprawą sprzedaży Grupy TVN miały potwierdzić rozpoczęcie całego procesu zmiany właściciela. Akcjonariusz Warner Bros. Discovery podjął współpracę z doradcami z JP Morgan, której celem na być sprzedaż TVN.

Bank miał też kontaktować się z potencjalnymi nabywcami aktywów w ostatnich tygodniach, a materiały sprzedażowe mają zostać rozesłane na początku przyszłego roku.

Trwają spekulacje nt. przejęcia TVN przez nowego właściciela, który mógłby wpłynąć na linię redakcyjną stacji. 

Mówiło się również o zakupie całego Warner Bros. Discovery przez koncern FOX, do którego należy konserwatywna telewizja informacyjna FOX News. A także o ewentualnym zakupie TVN przez imperium medialne rodziny Berlusconich.

Ostatecznie, według doniesień "Rzeczpospolitej", wpłynęły trzy oferty – funduszu należącego do miliardera Michała Sołowowa, konsorcjum z Wirtualną Polską oraz Media For Europe – grupy należącej do spadkobierców Silvio Berlusconiego.


 

POLECANE
Trzaskowski: Mamy dwie płcie polityka
Trzaskowski: Mamy dwie płcie

– Ja jestem politykiem zdrowego rozsądku, a według polskiego prawa mamy dwie płci biologiczne, wszyscy o tym wiemy – mówił na antenie Polsat News kandydat KO na prezydenta Rafał Trzaskowski. 

Nie mam z tym nic wspólnego!. Dramat Roberta Makłowicza Wiadomości
"Nie mam z tym nic wspólnego!". Dramat Roberta Makłowicza

Robert Makłowicz, znany krytyk kulinarny i podróżnik, padł ofiarą oszustów internetowych. W mediach społecznościowych pojawiły się fałszywe konta, które podszywają się pod niego, publikując treści bez jego wiedzy i zgody. Co gorsza, niektóre z nich poruszają tematy polityczne, co budzi szczególne zaniepokojenie.

Kolumbijczycy starli się w centrum Słupska. Nagranie obiegło sieć gorące
Kolumbijczycy starli się w centrum Słupska. Nagranie obiegło sieć

W centrum Słupska doszło do awantury, w której udział wzięło około 30 Kolumbijczyków. Policja apeluje do świadków zdarzenia.

Pożar hali w Gdańsku. Ewakuacja Wiadomości
Pożar hali w Gdańsku. Ewakuacja

W dawnych Zakładach Naprawczych Taboru Kolejowego na gdańskiej Przeróbce wybuchł pożar. Przed przyjazdem służb z budynku ewakuowało się ok. 60 osób.

Dziennikarz WP: Izabela Leszczyna kłamie Wiadomości
Dziennikarz WP: Izabela Leszczyna kłamie

"Bardzo smutne jest to, co robi Izabela Leszczyna. Czyli mówiąc wprost – kłamie, żeby wpadło parę lajków na Twitterku" – pisze w mediach społecznościowych dziennikarz Wirtualnej Polski Patryk Słowik.

Ekspert: jeszcze nigdy nikt tak nie upodlił polskiego wymiaru sprawiedliwości gorące
Ekspert: jeszcze nigdy nikt tak nie upodlił polskiego wymiaru sprawiedliwości

Dzień 3 lutego 2025 r. to data przełomowa w historii sądownictwa, jeszcze nigdy nikt tak nie upodlił polskiego wymiaru sprawiedliwości jak Komisja Kodyfikacyjna Prawa o Ustroju Sądów Powszechnych.

Odchodzę. Znana tenisistka ogłosiła koniec kariery Wiadomości
"Odchodzę". Znana tenisistka ogłosiła koniec kariery

Była liderka światowego rankingu tenisistek Simona Halep poinformowała, że kończy sportową karierę. 33-letnia Rumunka ogłosiła decyzję po porażce z Włoszką Lucią Bronzetti 1:6, 1:6 w 1. rundzie turnieju WTA w ojczystym Kluż-Napoce.

To koniec. Katarzyna Dowbor wydała oświadczenie Wiadomości
To koniec. Katarzyna Dowbor wydała oświadczenie

Katarzyna Dowbor podjęła decyzję o zakończeniu współpracy z Canal+ Domo. Oznacza to, że jej autorski program „Dowborowa od nowa” nie powróci na antenę w nadchodzącym sezonie. Dziennikarka w rozmowie z Wirtualnymi Mediami wyjaśniła, że rezygnacja była efektem jej nowych obowiązków w Telewizji Polskiej.

Wniosek prokuratury o uchylenie immunitetu. Mariusz Błaszczak odpowiada na zarzuty polityka
Wniosek prokuratury o uchylenie immunitetu. Mariusz Błaszczak odpowiada na zarzuty

– Dokumenty, które ujawniłem, nie były objęte tajemnicą, były historyczne; ówczesny rząd Donalda Tuska chciał oddać Polskę wschodnią pod rosyjską okupację, gdyby wybuchła wojna – ocenił poseł PiS, były szef MON Mariusz Błaszczak, komentując sprawę wniosku prokuratury o uchylenie mu immunitetu.

Nie żyje znany polski sportowiec Wiadomości
Nie żyje znany polski sportowiec

Media obiegła smutna wiadomość o śmierci wybitnego sportowca i wielokrotnego mistrza Polski.

REKLAMA

Zmiany personalne w krytycznym momencie właściciela TVN Warner Bros. Discovery

Amerykański serwis magazynu "The Hollywood Reporter" informuje, iż Warner Bros. Discovery mianuje nowych szefów sprzedaży reklam w USA. Podkreślono, że dzieje się to w "krytycznym" dla firmy momencie.
Logo TVN Zmiany personalne w krytycznym momencie właściciela TVN Warner Bros. Discovery
Logo TVN / screen YT

USA: Zmiany w Warner Bros. Discovery

Jak czytamy, nowymi prezesami ds. sprzedaży reklam w USA zostali Ryan Gould i Robert Voltaggio. Zastąpili oni dotychczasowego prezesa Jona Steinlaufa, szefa sprzedaży reklam Warner Bros Discovery, który ogłosił plany opuszczenia firmy pod koniec 2024 roku.

Voltaggio dołączył do Discovery w 2005 roku w dziale sprzedaży reklam i awansował na szefa działu przychodów i operacji w 2019 roku, pełniąc tę funkcję do czasu obecnego awansu. Z kolei Gould dołączył do studia w 2012 roku.

Gould i Voltaggio będą nadzorować portfolio sprzedaży studia zarówno dla sieci, jak i transmisji strumieniowych, w tym sportu, wiadomości, partnerstw z klientami i sprzedaży cyfrowej. Będą podlegać dyrektorowi ds. przychodów i strategii Bruce’owi Campbellowi, który w oświadczeniu powiedział, że awansowanie z wewnątrz studia ma sens, "biorąc pod uwagę szybko ewoluujący rynek reklamowy"

– podaje The Hollywood Reporter.

Krytyczny moment 

Jak podkreślił dyrektor ds. przychodów i strategii Bruce Campbell, "zmiany te będą transformacyjne dla działalności firmy". Z kolei The Hollywood Reporter akcentuje, że wymienienie Steinlaufa na stanowisku szefa sprzedaży reklam następuje w "krytycznym dla branży telewizyjnej momencie".

Platformy strumieniowego przesyłania wideo (w tym WBD’s Max) w ostatnich latach zaczęły zajmować się reklamą, częściowo w celu zrównoważenia spadków w telewizji linearnej

– podsumowano.

Nerwowo w TVN

Nie ustają spekulacje na temat sprzedaży jednej z największych, a jednocześnie najbardziej zaangażowanych politycznie stacji telewizyjnych w Polsce – TVN. Jednym z powodów jest sytuacja właściciela stacji, amerykańskiego koncernu Warner Bros. Discovery. 

Niedawno prezes TVN Warner Bros. Discovery w Polsce Katarzyna Kieli napisała uspokajający list do pracowników stacji. Odniosła się w nim do potencjalnej sprzedaży Grupy TVN.

WBD rozważa różne opcje i jedną z nich jest potencjalna sprzedaż różnych aktywów. Czy do takiej sprzedaży dojdzie, jeszcze nie wiadomo. Co wiadomo, to że do potencjalnych inwestorów zostanie rozesłana informacja dotycząca naszego biznesu

– napisała w liście Katarzyna Kieli.

Zwróciła również uwagę na to, że w przeszłości TVN kilka razy zmieniał swojego właściciela.

Z każdej zmiany wychodziliśmy mocniejsi. Razem przeszliśmy przez ostatnie, bardzo trudne lata i niezależnie od tego, czy do zmiany właściciela dojdzie czy nie, chciałabym żebyście mieli wszyscy pewność, że zarówno ja, jak i cały polski management jesteśmy razem z Wami. I tym razem przejdziemy przez to jeszcze mocniejsi

– stwierdziła prezes TVN Warner Bros. Discovery.

W liście Katarzyna Kieli przekonuje pracowników, że niezależność dziennikarska jest dla nadawcy kluczowa.

Oprócz tego, że jest to fantastyczna firma, z fantastycznymi pracownikami, to wartości którym wszyscy hołdujemy, na czele z niezależnością dziennikarską, są naszym trwałym fundamentem. I to się nigdy nie zmieni

– zapewniła Kieli.

Sprzedaż TVN

Jak podawała Agencja Reutera, cztery osoby zaznajomione ze sprawą sprzedaży Grupy TVN miały potwierdzić rozpoczęcie całego procesu zmiany właściciela. Akcjonariusz Warner Bros. Discovery podjął współpracę z doradcami z JP Morgan, której celem na być sprzedaż TVN.

Bank miał też kontaktować się z potencjalnymi nabywcami aktywów w ostatnich tygodniach, a materiały sprzedażowe mają zostać rozesłane na początku przyszłego roku.

Trwają spekulacje nt. przejęcia TVN przez nowego właściciela, który mógłby wpłynąć na linię redakcyjną stacji. 

Mówiło się również o zakupie całego Warner Bros. Discovery przez koncern FOX, do którego należy konserwatywna telewizja informacyjna FOX News. A także o ewentualnym zakupie TVN przez imperium medialne rodziny Berlusconich.

Ostatecznie, według doniesień "Rzeczpospolitej", wpłynęły trzy oferty – funduszu należącego do miliardera Michała Sołowowa, konsorcjum z Wirtualną Polską oraz Media For Europe – grupy należącej do spadkobierców Silvio Berlusconiego.



 

Polecane
Emerytury
Stażowe