Polskie - kupuję to! PGE zachęca do wyposażenia wyprawek szkolnych w polskie produkty

PGE Polska Grupa Energetyczna w ramach kampanii społecznej „Polskie – kupuję to!” zachęca Polaków do wyposażenia swoich dzieci w wyprawki szkolne składające się z polskich produktów. Akcja Grupy PGE ma na celu wsparcie polskich przedsiębiorców i polskiej gospodarki poprzez promowanie krajowych towarów i usług.
Logotyp
Logotyp "Polskie - kupuje to!" / grafika: PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.

Artykuł powstał we współpracy z PGE Polską Grupą Energetyczną SA

W ramach wakacyjnej odsłony kampanii społecznej „Polskie – kupuję to!”, PGE przygotowała animację do mediów społecznościowych, w której zachęca konsumentów do wyposażenia szkolnych tornistrów w polskie produkty. W tym celu udostępnia dedykowaną aplikacja „Pola. Zabierz ją na zakupy”, która w przystępny sposób umożliwia identyfikację polskich producentów i marek.

Nowy rok szkolny to świetna okazja, aby dokonać zakupu świadomie, wybierając produkty polskiego pochodzenia. Z pomocą aplikacji Pola możemy wyposażyć uczniów w wyprawki szkolne, składające się z kredek, zeszytów czy piórników polskich marek
i producentów. Kupowanie polskich produktów przekłada się w sposób bezpośredni na gospodarkę kraju, a także ma wpływ na tworzenie nowych miejsc pracy i wyższe zarobki. Pieniądze, które zostają w Polsce generują krajowy wzrost gospodarczy, co wpływa zarówno na kondycję domowych budżetów Polaków, jak i wyższą jakość świadczonych usług przez instytucje publiczne

Pola to polska aplikacja, która po zeskanowaniu kodu kreskowego podaje informacje
o tym, czy producent jest zarejestrowany w Polsce, czy inwestuje w naszym kraju
w badania i rozwój i czy jego kapitał jest polski, czy też jest to część zagranicznego koncernu. Dzięki aplikacji można zweryfikować kraj pochodzenia produktów m.in. spożywczych, budowlanych, kosmetycznych, a także artykułów szkolnych. Aplikacja jest cały czas rozwijana i stanowi unikatową bazę polskich firm, która nieustannie się powiększa.

Akcja Grupy PGE „Polskie - kupuję to!” rozpoczęła się w 2020 roku, a jej celem jest zachęcanie Polaków do kupowania rodzimych marek i wspieranie polskiej gospodarki. Pomysł narodził się z inicjatywy pracowników PGE, którzy za pośrednictwem wewnętrznych narzędzi komunikacji zaczęli polecać sobie polskie produkty, a także usługi oraz ciekawe miejsca na weekendy i wakacje w Polsce. Do tej pory aplikację Pola pobrano 750 tys. razy, a za jej pośrednictwem zeskanowano łącznie 12 mln produktów.
Informacje dotyczące kampanii znajdują się na dedykowanej stronie internetowej: https://polskiekupujeto.pl/

Artykuł powstał we współpracy z PGE Polską Grupą Energetyczną SA


 

POLECANE
Czwórka dzieci została porwana przez nurt rzeki Wiadomości
Czwórka dzieci została porwana przez nurt rzeki

Ratownicy z WOPR w Białobrzegach (Mazowieckie) uratowali czwórkę dzieci porwanych przez nurt Pilicy. Dzieci wraz z ojcem usiłowały przepłynąć w dmuchanych kołach na drugą stronę rzeki. Pompowane zabawki nie zapewniają bezpieczeństwa w rzekach – podkreślili ratownicy i zaapelowali o rozsądek nad wodą.

Kim była przypadkowa ofiara zamachu na Trumpa? Poruszający wpis jego siostry gorące
Kim była przypadkowa ofiara zamachu na Trumpa? Poruszający wpis jego siostry

Fox News poinformował, że przypadkową ofiarą nieudanego zamachu na Donalda Trumpa był Corey Comperatore.

Szokujące ustalenia ws. zamachowca, który zaatakował Trumpa gorące
Szokujące ustalenia ws. zamachowca, który zaatakował Trumpa

Ujawnione zostały nowe szokujące ustalenia dotyczące niedoszłego zabójcy byłego prezydenta Donalda Trumpa.

Obrazy buntownika Donalda Trumpa z krwią na twarzy mogą zmienić przebieg wyborów polityka
"Obrazy buntownika Donalda Trumpa z krwią na twarzy mogą zmienić przebieg wyborów"

Według BBC gesty Donalda Trumpa po nieudanym zamachu na niego, mogą poważnie wpłynąć na wynik wyborów.

Nowe informacje ws. górnika odnalezionego po katastrofie kopalni Rydułtowy pilne
Nowe informacje ws. górnika odnalezionego po katastrofie kopalni Rydułtowy

Są nowe informacje ws. stanu górnika, który odniósł obrażenia podczas katastrofy kopalni Rydułtowy.

Katastrofa samolotu w Gdyni: są nowe informacje z ostatniej chwili
Katastrofa samolotu w Gdyni: są nowe informacje

W piątek podczas oględzin zabezpieczono czarne skrzynki samolotu M-346 Bielik, który podczas treningu do lotów pokazowych uderzył w płytę lotniska w Gdyni Babich Dołach – poinformowała w niedzielę rzeczniczka Prokuratury Okręgowej w Gdańsku. W katastrofie zginął pilot maszyny.

Nie żyje uwielbiana aktorka. Ten wpis łamie serce z ostatniej chwili
Nie żyje uwielbiana aktorka. Ten wpis łamie serce

Media obiegły smutne informacje. Nie żyje znana aktorka. Przegrała walkę z chorobą.

Strzelanina w Niemczech. Nie żyje kilka osób z ostatniej chwili
Strzelanina w Niemczech. Nie żyje kilka osób

Cztery osoby zginęły w niedzielnym ataku z bronią palną w Albstadt-Lautlingen (Badenia-Wirtembergia) – przekazał lokalny portal SWR. Media podają, że sprawca mógł być myśliwym i prawdopodobnie strzelał do swojej rodziny.

Fake news ws. zamachu na Trumpa zdemaskowany Wiadomości
Fake news ws. zamachu na Trumpa zdemaskowany

Sportowy dziennikarz z Rzymu został przedstawiony w mediach w wieku krajach na świecie jako sprawca nieudanego zamachu na Donalda Trumpa - informują włoskie media. Jak zaznaczają, niewiele trzeba, by w mediach społecznościowych opublikować fake news, który potem będzie wszędzie krążyć.

Roksana Węgiel ujawnia co stało się po programie Taniec z gwiazdami z ostatniej chwili
Roksana Węgiel ujawnia co stało się po programie "Taniec z gwiazdami"

Młoda wokalistka Roksana Węgiel wyznała, co stało się po programie "Taniec z gwiazdami".

REKLAMA

Polskie - kupuję to! PGE zachęca do wyposażenia wyprawek szkolnych w polskie produkty

PGE Polska Grupa Energetyczna w ramach kampanii społecznej „Polskie – kupuję to!” zachęca Polaków do wyposażenia swoich dzieci w wyprawki szkolne składające się z polskich produktów. Akcja Grupy PGE ma na celu wsparcie polskich przedsiębiorców i polskiej gospodarki poprzez promowanie krajowych towarów i usług.
Logotyp
Logotyp "Polskie - kupuje to!" / grafika: PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.

Artykuł powstał we współpracy z PGE Polską Grupą Energetyczną SA

W ramach wakacyjnej odsłony kampanii społecznej „Polskie – kupuję to!”, PGE przygotowała animację do mediów społecznościowych, w której zachęca konsumentów do wyposażenia szkolnych tornistrów w polskie produkty. W tym celu udostępnia dedykowaną aplikacja „Pola. Zabierz ją na zakupy”, która w przystępny sposób umożliwia identyfikację polskich producentów i marek.

Nowy rok szkolny to świetna okazja, aby dokonać zakupu świadomie, wybierając produkty polskiego pochodzenia. Z pomocą aplikacji Pola możemy wyposażyć uczniów w wyprawki szkolne, składające się z kredek, zeszytów czy piórników polskich marek
i producentów. Kupowanie polskich produktów przekłada się w sposób bezpośredni na gospodarkę kraju, a także ma wpływ na tworzenie nowych miejsc pracy i wyższe zarobki. Pieniądze, które zostają w Polsce generują krajowy wzrost gospodarczy, co wpływa zarówno na kondycję domowych budżetów Polaków, jak i wyższą jakość świadczonych usług przez instytucje publiczne

Pola to polska aplikacja, która po zeskanowaniu kodu kreskowego podaje informacje
o tym, czy producent jest zarejestrowany w Polsce, czy inwestuje w naszym kraju
w badania i rozwój i czy jego kapitał jest polski, czy też jest to część zagranicznego koncernu. Dzięki aplikacji można zweryfikować kraj pochodzenia produktów m.in. spożywczych, budowlanych, kosmetycznych, a także artykułów szkolnych. Aplikacja jest cały czas rozwijana i stanowi unikatową bazę polskich firm, która nieustannie się powiększa.

Akcja Grupy PGE „Polskie - kupuję to!” rozpoczęła się w 2020 roku, a jej celem jest zachęcanie Polaków do kupowania rodzimych marek i wspieranie polskiej gospodarki. Pomysł narodził się z inicjatywy pracowników PGE, którzy za pośrednictwem wewnętrznych narzędzi komunikacji zaczęli polecać sobie polskie produkty, a także usługi oraz ciekawe miejsca na weekendy i wakacje w Polsce. Do tej pory aplikację Pola pobrano 750 tys. razy, a za jej pośrednictwem zeskanowano łącznie 12 mln produktów.
Informacje dotyczące kampanii znajdują się na dedykowanej stronie internetowej: https://polskiekupujeto.pl/

Artykuł powstał we współpracy z PGE Polską Grupą Energetyczną SA



 

Polecane
Emerytury
Stażowe