Polskie - kupuję to! PGE zachęca do wyposażenia wyprawek szkolnych w polskie produkty

PGE Polska Grupa Energetyczna w ramach kampanii społecznej „Polskie – kupuję to!” zachęca Polaków do wyposażenia swoich dzieci w wyprawki szkolne składające się z polskich produktów. Akcja Grupy PGE ma na celu wsparcie polskich przedsiębiorców i polskiej gospodarki poprzez promowanie krajowych towarów i usług.
Logotyp
Logotyp "Polskie - kupuje to!" / grafika: PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.

Artykuł powstał we współpracy z PGE Polską Grupą Energetyczną SA

W ramach wakacyjnej odsłony kampanii społecznej „Polskie – kupuję to!”, PGE przygotowała animację do mediów społecznościowych, w której zachęca konsumentów do wyposażenia szkolnych tornistrów w polskie produkty. W tym celu udostępnia dedykowaną aplikacja „Pola. Zabierz ją na zakupy”, która w przystępny sposób umożliwia identyfikację polskich producentów i marek.

Nowy rok szkolny to świetna okazja, aby dokonać zakupu świadomie, wybierając produkty polskiego pochodzenia. Z pomocą aplikacji Pola możemy wyposażyć uczniów w wyprawki szkolne, składające się z kredek, zeszytów czy piórników polskich marek
i producentów. Kupowanie polskich produktów przekłada się w sposób bezpośredni na gospodarkę kraju, a także ma wpływ na tworzenie nowych miejsc pracy i wyższe zarobki. Pieniądze, które zostają w Polsce generują krajowy wzrost gospodarczy, co wpływa zarówno na kondycję domowych budżetów Polaków, jak i wyższą jakość świadczonych usług przez instytucje publiczne

Pola to polska aplikacja, która po zeskanowaniu kodu kreskowego podaje informacje
o tym, czy producent jest zarejestrowany w Polsce, czy inwestuje w naszym kraju
w badania i rozwój i czy jego kapitał jest polski, czy też jest to część zagranicznego koncernu. Dzięki aplikacji można zweryfikować kraj pochodzenia produktów m.in. spożywczych, budowlanych, kosmetycznych, a także artykułów szkolnych. Aplikacja jest cały czas rozwijana i stanowi unikatową bazę polskich firm, która nieustannie się powiększa.

Akcja Grupy PGE „Polskie - kupuję to!” rozpoczęła się w 2020 roku, a jej celem jest zachęcanie Polaków do kupowania rodzimych marek i wspieranie polskiej gospodarki. Pomysł narodził się z inicjatywy pracowników PGE, którzy za pośrednictwem wewnętrznych narzędzi komunikacji zaczęli polecać sobie polskie produkty, a także usługi oraz ciekawe miejsca na weekendy i wakacje w Polsce. Do tej pory aplikację Pola pobrano 750 tys. razy, a za jej pośrednictwem zeskanowano łącznie 12 mln produktów.
Informacje dotyczące kampanii znajdują się na dedykowanej stronie internetowej: https://polskiekupujeto.pl/

Artykuł powstał we współpracy z PGE Polską Grupą Energetyczną SA


 

POLECANE
Po kilku latach otwarto dwa przejścia graniczne z Białorusią z ostatniej chwili
Po kilku latach otwarto dwa przejścia graniczne z Białorusią

W poniedziałek otwarte zostały dwa zamknięte dotychczas drogowe przejścia graniczne z Białorusią: Bobrowniki-Bierestowica i Kuźnica Białostocka-Bruzgi. Rząd ma monitorować funkcjonowanie przejść granicznych pod kątem bezpieczeństwa.

Sukces Polek w kwalifikacjach Billie Jean King Cup z ostatniej chwili
Sukces Polek w kwalifikacjach Billie Jean King Cup

Polki pokonały Rumunki 3:0 w meczu tenisowego turnieju kwalifikacyjnego Billie Jean King Cup w Gorzowie Wlkp. Linda Klimovicova wygrała z Eleną Ruxandrą Berteą 6:2, 6:1, Iga Świątek z Gabrielą Lee 6:2, 6:0 , a trzeci punkt zdobyły deblistki Katarzyna Kawa i Martyna Kubka.

Nie żyje legendarna aktorka Wiadomości
Nie żyje legendarna aktorka

Elizabeth Franz, znana aktorka filmowa i teatralna, zmarła 4 listopada w swoim domu w Woodbury w stanie Connecticut. O śmierci artystki poinformował jej mąż, Christopher Pelham.

Groźby pod adresem Karola Nawrockiego. Są nowe informacje Wiadomości
Groźby pod adresem Karola Nawrockiego. Są nowe informacje

W niedzielę odbyły się czynności procesowe z 19-latkiem podejrzewanym o kierowanie gróźb karalnych wobec prezydenta; podejrzany przyznał się do winy - przekazał PAP prok. Piotr Antoni Skiba, rzecznik warszawskiej prokuratury. Dodał, że na dalszym etapie będzie konieczne przesłuchanie prezydenta Karola Nawrockiego.

Urban szykuje roszady w kadrze na mecz z Maltą Wiadomości
Urban szykuje roszady w kadrze na mecz z Maltą

Trener reprezentacji Polski Jan Urban zapowiedział przed poniedziałkowym meczem na wyjeździe z Maltą na zakończenie grupy G eliminacji mistrzostw świata, że na pewno dokona zmian w składzie. - Powodem są kontuzje, kartki, ale też chęć sprawdzenia piłkarzy pukających do kadry - dodał.

Grafzero: 15 najlepszych kocich książek. z ostatniej chwili
Grafzero: 15 najlepszych kocich książek.

Dziś Grafzero vlog literacki opowiada o kocich książkach. Czyli jak literatura prezentuje koty, jak próbuje im wchodzić do głów, albo jakich bohaterów z nich czyni?

Rząd Tuska obiecał, ale jest bałagan. Ważna ustawa opóźniona Wiadomości
Rząd Tuska obiecał, ale jest bałagan. Ważna ustawa opóźniona

Prace nad ustawą o asystencji osobistej osób z niepełnosprawnościami, jedną z ważniejszych obietnic rządu, przeciągają się z powodu poważnych problemów z dokumentem przygotowanym w resorcie pracy.

Internauci ujawniają: To nie pierwszy przypadek handlu pamiątkami z Holocaustu Wiadomości
Internauci ujawniają: To nie pierwszy przypadek handlu "pamiątkami z Holocaustu"

Nie opadają emocje po skandalicznej zapowiedzi aukcji "pamiątek po Holokauście". Jej organizatorem miał być Dom Aukcyjny Felzmann. Internauci przypominają, że podobne  licytacje były już organizowane. Jako przykład podano telegram z zawiadomieniem o śmierci syna i etykietkę gazu "Zyklon".

Witold Mieszkowski, syn kmdr Stanisława Mieszkowskiego nie żyje Wiadomości
Witold Mieszkowski, syn kmdr Stanisława Mieszkowskiego nie żyje

Nie żyje Witold Mieszkowski - syn komandora Stanisława Mieszkowskiego, jednego z bohaterów polskiej Marynarki Wojennej zamordowanych po wojnie przez komunistyczne władze. Informację o jego śmierci przekazał w mediach społecznościowych reżyser i dokumentalista Arkadiusz Gołębiewski.

IMGW wydał ostrzeżenie pogodowe Wiadomości
IMGW wydał ostrzeżenie pogodowe

Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej wydał ostrzeżenia pierwszego stopnia przed intensywnymi opadami deszczu dla części województw podkarpackiego, śląskiego i małopolskiego. Spodziewane są opady deszczu, deszczu ze śniegiem i mokrego śniegu.

REKLAMA

Polskie - kupuję to! PGE zachęca do wyposażenia wyprawek szkolnych w polskie produkty

PGE Polska Grupa Energetyczna w ramach kampanii społecznej „Polskie – kupuję to!” zachęca Polaków do wyposażenia swoich dzieci w wyprawki szkolne składające się z polskich produktów. Akcja Grupy PGE ma na celu wsparcie polskich przedsiębiorców i polskiej gospodarki poprzez promowanie krajowych towarów i usług.
Logotyp
Logotyp "Polskie - kupuje to!" / grafika: PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.

Artykuł powstał we współpracy z PGE Polską Grupą Energetyczną SA

W ramach wakacyjnej odsłony kampanii społecznej „Polskie – kupuję to!”, PGE przygotowała animację do mediów społecznościowych, w której zachęca konsumentów do wyposażenia szkolnych tornistrów w polskie produkty. W tym celu udostępnia dedykowaną aplikacja „Pola. Zabierz ją na zakupy”, która w przystępny sposób umożliwia identyfikację polskich producentów i marek.

Nowy rok szkolny to świetna okazja, aby dokonać zakupu świadomie, wybierając produkty polskiego pochodzenia. Z pomocą aplikacji Pola możemy wyposażyć uczniów w wyprawki szkolne, składające się z kredek, zeszytów czy piórników polskich marek
i producentów. Kupowanie polskich produktów przekłada się w sposób bezpośredni na gospodarkę kraju, a także ma wpływ na tworzenie nowych miejsc pracy i wyższe zarobki. Pieniądze, które zostają w Polsce generują krajowy wzrost gospodarczy, co wpływa zarówno na kondycję domowych budżetów Polaków, jak i wyższą jakość świadczonych usług przez instytucje publiczne

Pola to polska aplikacja, która po zeskanowaniu kodu kreskowego podaje informacje
o tym, czy producent jest zarejestrowany w Polsce, czy inwestuje w naszym kraju
w badania i rozwój i czy jego kapitał jest polski, czy też jest to część zagranicznego koncernu. Dzięki aplikacji można zweryfikować kraj pochodzenia produktów m.in. spożywczych, budowlanych, kosmetycznych, a także artykułów szkolnych. Aplikacja jest cały czas rozwijana i stanowi unikatową bazę polskich firm, która nieustannie się powiększa.

Akcja Grupy PGE „Polskie - kupuję to!” rozpoczęła się w 2020 roku, a jej celem jest zachęcanie Polaków do kupowania rodzimych marek i wspieranie polskiej gospodarki. Pomysł narodził się z inicjatywy pracowników PGE, którzy za pośrednictwem wewnętrznych narzędzi komunikacji zaczęli polecać sobie polskie produkty, a także usługi oraz ciekawe miejsca na weekendy i wakacje w Polsce. Do tej pory aplikację Pola pobrano 750 tys. razy, a za jej pośrednictwem zeskanowano łącznie 12 mln produktów.
Informacje dotyczące kampanii znajdują się na dedykowanej stronie internetowej: https://polskiekupujeto.pl/

Artykuł powstał we współpracy z PGE Polską Grupą Energetyczną SA



 

Polecane
Emerytury
Stażowe