Maja Ostaszewska została "ambasadorką" marki odzieżowej oferującej ubrania ze skóry

Znana z zaangażowania w obronę karpi i walki o prawa zwierząt aktorka Maja Ostaszewska została ambasadorką luksusowej marki Patrizia Aryton na sezon jesień–zima 2025. W kampanii promuje m.in. klasyczne płaszcze – w tym modele z naturalnych materiałów, takich jak wełna i skóra. Sama mówi o modzie jako formie wyrażania siebie: „To rodzaj języka, dzięki któremu mogę wyrażać siebie i podkreślać swój charakter bez używania jakichkolwiek słów”.
Maja Ostaszewska
Maja Ostaszewska / screen YT

Co musisz wiedzieć:

  • Maja Ostaszewska, znana z obrony karpi i działań prozwierzęcych, została ambasadorką kampanii Patrizia Aryton na sezon jesień–zima 2025.
  • Aktorka promuje eleganckie płaszcze z naturalnych materiałów, w tym wełny i skóry.
  • „To rodzaj języka, dzięki któremu mogę wyrażać siebie i podkreślać swój charakter bez używania jakichkolwiek słów” – mówi Ostaszewska o modzie.

 

Aktorka sformułowała przekaz

Znana z kontrowersyjnych wypowiedzi aktorka Maja Ostaszewska została ambasadorką marki Patrizia Aryton na sezon jesień–zima 2025. Jak podkreśla marka, kampania ma ukazywać „uniwersalność mody, która może być jednocześnie piękna, szlachetna i funkcjonalna”. W centrum opowieści – kobieta świadoma siebie, swojej tożsamości i tego, co komunikuje poprzez strój.

– Moje stylizacje są formą, jaką komunikuję się ze światem. Zarówno podczas pracy na deskach teatru czy planie filmowy, jak i w życiu codziennym. To rodzaj języka, dzięki któremu mogę wyrażać siebie i podkreślać swój charakter bez używania jakichkolwiek słów

– mówi Maja Ostaszewska.

 

 

Jeden płaszcz, cała kampania

Związki aktorki z marką zaczęły się – jak twierdzi – od jednego konkretnego elementu garderoby.

Podczas sesji zdjęciowej stylistka zaproponowała jej klasyczny, czarny płaszcz z paskiem w talii. – Model spodobał się aktorce. Po kilku dniach trafił do jej garderoby prosto z salonu Patrizia Aryton.

 

Muzealne tło, modowe nazwiska

Zdjęcia do kampanii wykonano w Muzeum Historii Polski. Za aparat odpowiadał Mateusz Stankiewicz, stylizacje przygotowała Iga Kowalska, za makijaż odpowiadała Sylwia Rakowska, a fryzury wykonał Daniel Gryszke. Spot wyreżyserowała Zuza Trykowa, a całość wyprodukowało studio Feed Me Lab.


 

POLECANE
Instrukcja zabicia dziecka społecznie nieszkodliwa? Postępowanie przeciwko proaborcyjnej lekarce umorzone gorące
Instrukcja zabicia dziecka społecznie nieszkodliwa? Postępowanie przeciwko proaborcyjnej lekarce umorzone

Czyn zabroniony polegać miał na udzieleniu ciężarnej kobiecie pomocy w nielegalnej aborcji poprzez instrukcje, w jaki sposób i z użyciem jakiego leku ma wykonać aborcję farmakologiczną oraz poprzez oferowanie pomocy w szpitalu, w którym pracuje, w razie gdyby doszło do komplikacji medycznych.

Nie żyje słynny architekt Wiadomości
Nie żyje słynny architekt

W wieku 96 lat zmarł w piątek Frank Gehry, jeden z najsłynniejszych współczesnych architektów - poinformowała Meaghan Lloyd z jego pracowni architektonicznej Gehry Partners. Najbardziej znanym dziełem zmarłego twórcy jest Muzeum Guggenheima w Bilbao na północy Hiszpanii.

USA zapowiadają ingerencję w Europie. W niemieckich mediach płacz tylko u nas
USA zapowiadają ingerencję w Europie. W niemieckich mediach płacz

Stany Zjednoczone przedstawiły nową strategię bezpieczeństwa narodowego. Jej mocnym akcentem jest krytyka Unii Europejskiej. Niemieckie media już zdążyły to odnotować.

Szykuje się wielki protest rolników w Brukseli Wiadomości
Szykuje się wielki protest rolników w Brukseli

Na 18 grudnia organizacje rolnicze funkcjonujące w krajach UE zapowiedziały wielki protest w Brukseli. Zaledwie kilka godzin później wizytę w Brazylii w celu podpisania kontrowersyjnej umowy UE–Mercosur planuje odbyć Ursula von der Leyen.

Bogucki w Sejmie: „Chciałbym mieć premiera polskiego rządu”. Tusk: „Ale nie masz chłopie” wideo
Bogucki w Sejmie: „Chciałbym mieć premiera polskiego rządu”. Tusk: „Ale nie masz chłopie”

Donald Tusk przyznał podczas posiedzenia Sejmu, że nie jest „premierem polskiego rządu”. Szokujące słowa padły przy okazji orki, jaką Tuskowi zafundował szef Kancelarii Prezydenta Zbigniew Bogucki.

Pałac Buckingham potwierdza: te święta króla Karola III będą zupełnie inne Wiadomości
Pałac Buckingham potwierdza: te święta króla Karola III będą zupełnie inne

Król Karol III od prawie dwóch lat zmaga się z ciężką chorobą. Wie, że czasu może mu zostać już niewiele, dlatego bardzo chce, by tegoroczne Boże Narodzenie było inne niż wszystkie poprzednie. Święta odbędą się tradycyjnie w rezydencji Sandringham w hrabstwie Norfolk. Tym razem grono gości będzie bardzo wąskie. Zaproszenie dostali tylko naprawdę najbliżsi.

Tȟašúŋke Witkó: Waszyngtoński dżin z samowaru tylko u nas
Tȟašúŋke Witkó: Waszyngtoński dżin z samowaru

Jeśli Marco Antonio Rubio, 72. sekretarz stanu USA, spędził weekend na Florydzie, by tam osobiście debatować z delegatami ukraińskimi o kształcie rozejmu z Rosją, to – w opinii mej – sprawa uspokojenia fermentu w moskiewsko-kijowskim kotle stała się dla Waszyngtonu priorytetowa.

Przyszłość Lewandowskiego w Barcelonie. Nowe ustalenia mediów Wiadomości
Przyszłość Lewandowskiego w Barcelonie. Nowe ustalenia mediów

Według najnowszych doniesień hiszpańskich mediów Robert Lewandowski nie zamierza opuszczać Barcelony po zakończeniu sezonu, mimo że klub - jak informowało The Athletic - ma nie planować przedłużenia jego kontraktu wygasającego w czerwcu 2026 roku. To właśnie te wcześniejsze rewelacje wywołały serię spekulacji o rozstaniu Polaka z Camp Nou.

Marco Rubio o grzywnie dla Muska: Atak rządów innych państw na amerykańskich obywateli gorące
Marco Rubio o grzywnie dla Muska: Atak rządów innych państw na amerykańskich obywateli

Amerykański sekretarz stanu Marco Rubio w ostrych słowach skrytykował nałożenie przez Komisję Europejską grzywny na należącą do Elona Muska platformę X.

Polska poznała potencjalnych rywali na MŚ 2026 z ostatniej chwili
Polska poznała potencjalnych rywali na MŚ 2026

Holandia, Japonia i Tunezja to potencjalni rywale piłkarskiej reprezentacji Polski w grupie F przyszłorocznych mistrzostw świata. Losowanie odbyło się w Waszyngtonie. Biało-czerwoni, aby dostać się na mundial, muszą najpierw poradzić sobie w marcowych barażach.

REKLAMA

Maja Ostaszewska została "ambasadorką" marki odzieżowej oferującej ubrania ze skóry

Znana z zaangażowania w obronę karpi i walki o prawa zwierząt aktorka Maja Ostaszewska została ambasadorką luksusowej marki Patrizia Aryton na sezon jesień–zima 2025. W kampanii promuje m.in. klasyczne płaszcze – w tym modele z naturalnych materiałów, takich jak wełna i skóra. Sama mówi o modzie jako formie wyrażania siebie: „To rodzaj języka, dzięki któremu mogę wyrażać siebie i podkreślać swój charakter bez używania jakichkolwiek słów”.
Maja Ostaszewska
Maja Ostaszewska / screen YT

Co musisz wiedzieć:

  • Maja Ostaszewska, znana z obrony karpi i działań prozwierzęcych, została ambasadorką kampanii Patrizia Aryton na sezon jesień–zima 2025.
  • Aktorka promuje eleganckie płaszcze z naturalnych materiałów, w tym wełny i skóry.
  • „To rodzaj języka, dzięki któremu mogę wyrażać siebie i podkreślać swój charakter bez używania jakichkolwiek słów” – mówi Ostaszewska o modzie.

 

Aktorka sformułowała przekaz

Znana z kontrowersyjnych wypowiedzi aktorka Maja Ostaszewska została ambasadorką marki Patrizia Aryton na sezon jesień–zima 2025. Jak podkreśla marka, kampania ma ukazywać „uniwersalność mody, która może być jednocześnie piękna, szlachetna i funkcjonalna”. W centrum opowieści – kobieta świadoma siebie, swojej tożsamości i tego, co komunikuje poprzez strój.

– Moje stylizacje są formą, jaką komunikuję się ze światem. Zarówno podczas pracy na deskach teatru czy planie filmowy, jak i w życiu codziennym. To rodzaj języka, dzięki któremu mogę wyrażać siebie i podkreślać swój charakter bez używania jakichkolwiek słów

– mówi Maja Ostaszewska.

 

 

Jeden płaszcz, cała kampania

Związki aktorki z marką zaczęły się – jak twierdzi – od jednego konkretnego elementu garderoby.

Podczas sesji zdjęciowej stylistka zaproponowała jej klasyczny, czarny płaszcz z paskiem w talii. – Model spodobał się aktorce. Po kilku dniach trafił do jej garderoby prosto z salonu Patrizia Aryton.

 

Muzealne tło, modowe nazwiska

Zdjęcia do kampanii wykonano w Muzeum Historii Polski. Za aparat odpowiadał Mateusz Stankiewicz, stylizacje przygotowała Iga Kowalska, za makijaż odpowiadała Sylwia Rakowska, a fryzury wykonał Daniel Gryszke. Spot wyreżyserowała Zuza Trykowa, a całość wyprodukowało studio Feed Me Lab.



 

Polecane