Bank na wyciągnięcie ręki

Bankowość elektroniczna łączy prostą obsługę z bogactwem możliwości. Co więcej, z niektórych funkcji w aplikacji IKO stworzonej przez PKO Bank Polski możesz z niej korzystać nawet nie posiadając konta w tym banku.
 Bank  na wyciągnięcie ręki
/ fot. Adobe Stock

Korzystając z „IKO bez konta” możesz sprawdzić swój rejestr PPK i PPE w PKO TFI, skorzystać z otwartej bankowości, wymieniać waluty i sprawdzać szczegóły swoich kont walutowych, a także złożyć wniosek o pożyczkę gotówkową bez konta w PKO Banku Polskim oraz otworzyć konto w największym polskim banku  i dzięki temu zyskać dostęp do wszystkich funkcji IKO.

 

IKO dla każdego

Aplikacji IKO może używać każdy , kto ma skończone 18 lat, polskie obywatelstwo oraz polski adres zamieszkania. Aby zainstalować aplikację należy pobrać IKO ze sklepu z aplikacjami, a następnie wybrać „IKO bez konta” i opcję „uzyskaj dostęp”. Wówczas automatycznie przejdziesz do przeglądarki w telefonie, tam zostaniesz przeprowadzony przez dalsze kroki rejestracji.
W  IKO możesz również podpiąć konto z innego banku. Tak działa otwarta bankowość, czyli nowy sposób korzystania z usług płatniczych wprowadzony przez dyrektywę PSD2. W ramach otwartej bankowości do swojego IKO możesz podpiąć rachunki z wybranych banków. Po dodaniu kont  zobaczysz je zarówno w aplikacji IKO, jak i serwisie internetowym iPKO. Korzystanie z otwartej bankowości jest bezpłatne. Podpięcie konta z innego banku do IKO nie wpływa na opłaty za jego prowadzenie. Aktualnie możesz podpiąć w IKO swoje konto Inteligo, oraz konta prowadzone przez  Pekao S.A, mBank, Santander Bank Polska, BNP Paribas, bank Millennium, Alior Bank, ING, Nest Bank, Credit Agricole i Citi Handlowy. W przyszłości lista banków będzie systematycznie poszerzana.

 

Wygodna autoryzacja bez kodów

Posiadacze IKO doceniają prostą obsługę aplikacji. Jedną z jej wygodnych funkcji jest mobilna autoryzacja. To oznacza, że wszystkie operacje zlecane w serwisie internetowym iPKO albo u konsultanta, zatwierdzasz w swojej aplikacji mobilnej IKO – nie musisz przepisywać kodu z SMS-a lub karty kodów. Jeżeli  telefon ma włączone funkcje biometryczne, możesz potwierdzać część operacji np. odciskiem palca.
W IKO między innymi w prosty sposób dowiesz się o najważniejszych zmianach aplikacji, ofertach i zdarzeniach na swoim koncie. Za pomocą aplikacji otrzymasz powiadomienia push np. na temat nowości dotyczących aplikacji oraz ostrzeżenia przed aktualnymi zagrożeniami, np. fałszywymi SMS-ami, oferty i promocje, które mogą Cię zainteresować oraz informacje o operacjach na koncie, np. potwierdzenie odbioru przelewu na telefon lub wypłaty z bankomatu.

 

Wystarczy powiedzieć, by wykonać operację

Aby jeszcze wygodniej korzystać z aplikacji, do IKO wprowadzono możliwość wykonania wybranych operacji finansowych przy pomocy Asystenta głosowego, czyli mówionych (i pisanych) poleceń. Masz do załatwienia proste sprawy finansowe? Asystent głosowy zrozumie, co do niego mówisz lub piszesz. Na przykład aby zrobić przelew możesz powiedzieć „przelej 100 zł do Janka”. Gdy powiesz „pokaż mi przelewy z ubiegłego miesiąca”, wyszuka odpowiednie transakcje w historii. Jeśli zaś chcesz użyć kodu BLIK, wystarczy, że powiesz: „podaj mi kod BLIK”. Funkcji, które możesz uruchomić głosem jest oczywiście o wiele więcej. Poza tym Asystent głosowy ciągle się uczy i będzie zdobywać nowe umiejętności.

Jeśli czegoś jeszcze nie umie, może przenieść Cię do miejsca w IKO, gdzie zrobisz to samodzielnie. Na przykład gdy powiesz: „chyba zgubiłem kartę” – asystent głosowy przeniesie Cię do ekranu, na którym możesz ją zastrzec. Jeśli zaś zakomunikujesz mu: „chciałabym logować się do IKO odciskiem palca” – asystent głosowy przeniesie Cię do Ustawień. Gdy z kolei powiesz: „potrzebuję dodatkowej gotówki”– asystent głosowy zaproponuje przejście do wniosku o pożyczkę gotówkową
Asystent głosowy w IKO umie już przeanalizować Twoje wydatki i oszczędności w podziale na waluty, okresy i konta. Pokaże też podsumowanie Twoich płatności kartą u wybranego sprzedawcy. Wystarczy że powiesz: "ile wydałem" – asystent głosowy zaproponuje dwie opcje: pokaże, ile wydajesz łącznie oraz w podziale na: operacje kartą debetową, przelewy wychodzące, zobowiązania kredytowe i wypłaty z bankomatu i pozostałe płatności. Podsumuje też płatności kartą u wskazanego przez Ciebie sprzedawcy. Jeśli zadasz mu pytanie „ile oszczędzam?" Asystent głosowy podsumuje Twoje przychody i wydatki oraz pokaże, ile ostatnio zaoszczędziłeś.
Użytkownicy iPhone'ów mogą zaś zyskać jeszcze szybszy dostęp do funkcji z 3D Touch w aplikacji IKO. Wystarczy, że na ekranie swojego iPhone’a mocniej naciśniesz ikonę IKO i wyświetlą się skróty do: przelewów, kodu BLIK, mapy oddziałów i bankomatów, czy historii konta - wybierz jeden ze skrótów, zaloguj się do IKO i korzystaj z wybranej funkcji.

 

Spersonalizuj profil

By korzystanie z aplikacji było jeszcze przyjemniejsze, możesz spersonalizować swoje IKO. W prosty sposób dopasujesz ekran logowania do IKO oraz ekran startowy do swoich potrzeb – możesz mieć pod ręką swoje ulubione funkcje, a także w dowolnym momencie zmienić ustawienia.

Ekran IKO może być jasny lub ciemny (tzw. dark mode). Zmienisz go w prosty sposób w ustawieniach konta. Dlaczego warto wypróbować tryb ciemny? Mniejsza ilość emitowanego światła, przy jednoczesnym zachowaniu odpowiedniego kontrastu, może być wygodniejsza dla Twoich oczu. W niektórych modelach telefonu tryb ciemny oznacza oszczędność baterii.
W mobilnej aplikacji IKO możesz również skorzystać z serwisu telefonicznego (IVR) lub pomocy konsultanta. Wystarczy, że zadzwonisz prosto z IKO, bez podawania swojego numeru klienta i hasła telefonicznego. Logowanie do aplikacji potwierdza Twoją tożsamość. Automatyczny serwis telefoniczny (IVR) daje Ci możliwość załatwienia swoich bankowych spraw samodzielnie, na klawiaturze telefonu.

 

Artykuł powstał we współpracy z PKO Bankiem Polskim S.A.


Oceń artykuł
Wczytuję ocenę...

 

POLECANE
Tomasz Siemoniak zapowiada działania ws. likwidacji CBA. Mamy komentarz Piotra Kalety z ostatniej chwili
Tomasz Siemoniak zapowiada działania ws. likwidacji CBA. Mamy komentarz Piotra Kalety

- To aż strach pomyśleć, jak wiele rzeczy będzie trzeba odtworzyć, kiedy już ta banda nieudaczników odda władzę. CBA będzie musiało być odtworzone dokładnie w takiej formule jak teraz, bo będzie miało bardzo dużo pracy  - stwierdził poseł Prawa i Sprawiedliwości Piotr Kaleta w rozmowie z Tysol.pl.

Jest projekt ustawy ws. nowego podatku. Ma dotyczyć jednej grupy z ostatniej chwili
Jest projekt ustawy ws. nowego podatku. Ma dotyczyć jednej grupy

Lewica złożyła w piątek projekt ustawy, która ma zniechęcić tzw. flipperów do spekulacji nieruchomościami. Zakłada on m.in. podniesienie stawki podatku od sprzedaży mieszkań w krótkim czasie od ich zakupu. – To rozwiązania, które nie mają żadnych kosztów dla państwa – podkreśliła poseł Dorota Olko.

Weto prezydenta Dudy ws. tabletki dzień po. Prezydent wsłuchał się w głosy rodziców z ostatniej chwili
Weto prezydenta Dudy ws. tabletki "dzień po". "Prezydent wsłuchał się w głosy rodziców"

Gdyby przepisy dot. tabletki "dzień po" wróciły do Sejmu w odniesieniu do kobiet powyżej 18. roku życia, to decyzja prezydenta będzie inna - powiedziała prezydencka minister Małgorzata Paprocka, komentując prezydenckie weto nowelizacji Prawa farmaceutycznego.

Problem w Pałacu Buckingham. Dramatyczne doniesienia w sprawie księcia Williama z ostatniej chwili
Problem w Pałacu Buckingham. Dramatyczne doniesienia w sprawie księcia Williama

Księżna Kate, żona brytyjskiego następcy tronu, księcia Williama, poinformowała w piątek, że jej styczniowy pobyt w szpitalu i przebyta operacja jamy brzusznej, była związana z wykrytym u niej rakiem. Tabloid „In Touch” przekazał niepokojące informacje w sprawie księcia Williama.

Wypadek w Szczecinie: Czworo dzieci trafiło do szpitala z ostatniej chwili
Wypadek w Szczecinie: Czworo dzieci trafiło do szpitala

Czworo dzieci trafiło do szpitala po tym, jak grupę przedszkolaków podczas spaceru w Puszczy Bukowej przygniótł ok. pięciometrowy konar leżący na wzniesieniu. Jeden z chłopców i przedszkolanka nie wymagali hospitalizacji.

Tabletka dzień po. Jest weto prezydenta Dudy z ostatniej chwili
Tabletka "dzień po". Jest weto prezydenta Dudy

Prezydent RP Andrzej Duda, na podstawie art. 122 ust. 5 Konstytucji RP, zdecydował o skierowaniu nowelizacji Prawa farmaceutycznego do Sejmu RP z wnioskiem o ponowne rozpatrzenie ustawy (tzw. weto) - poinformowano na stronie internetowej Kancelarii Prezydenta RP.

Nie żyje znany polski dziennikarz. Miał 54 lata z ostatniej chwili
Nie żyje znany polski dziennikarz. Miał 54 lata

Nie żyje Marek Cender, który przez ponad 30 lat związany był z Polskim Radiem Kielce. Zajmował się sportem, a dokładnie piłką ręczną. Miał 54 lata.

Migranci zaatakowali patrol Straży Granicznej z ostatniej chwili
Migranci zaatakowali patrol Straży Granicznej

Straż Graniczna opublikowała nowe nagranie z granicy polsko-białoruskiej.

Morawiecki odpowiada Tuskowi: Wszedł Pan na ostatnią minutę z ostatniej chwili
Morawiecki odpowiada Tuskowi: "Wszedł Pan na ostatnią minutę"

Donald Tusk pochwalił się danymi z polskiej gospodarki przedstawionymi przez ministra finansów, Andrzeja Domańskiego. Jest odpowiedź Mateusza Morawieckiego.

Nie żyje polska mistrzyni świata. Miała zaledwie 20 lat z ostatniej chwili
Nie żyje polska mistrzyni świata. Miała zaledwie 20 lat

Nie żyje polska mistrzyni świata i Europy Wiktoria Sieczka. Utalentowana trójboistka siłowa miała zaledwie 20 lat.

REKLAMA

Bank na wyciągnięcie ręki

Bankowość elektroniczna łączy prostą obsługę z bogactwem możliwości. Co więcej, z niektórych funkcji w aplikacji IKO stworzonej przez PKO Bank Polski możesz z niej korzystać nawet nie posiadając konta w tym banku.
 Bank  na wyciągnięcie ręki
/ fot. Adobe Stock

Korzystając z „IKO bez konta” możesz sprawdzić swój rejestr PPK i PPE w PKO TFI, skorzystać z otwartej bankowości, wymieniać waluty i sprawdzać szczegóły swoich kont walutowych, a także złożyć wniosek o pożyczkę gotówkową bez konta w PKO Banku Polskim oraz otworzyć konto w największym polskim banku  i dzięki temu zyskać dostęp do wszystkich funkcji IKO.

 

IKO dla każdego

Aplikacji IKO może używać każdy , kto ma skończone 18 lat, polskie obywatelstwo oraz polski adres zamieszkania. Aby zainstalować aplikację należy pobrać IKO ze sklepu z aplikacjami, a następnie wybrać „IKO bez konta” i opcję „uzyskaj dostęp”. Wówczas automatycznie przejdziesz do przeglądarki w telefonie, tam zostaniesz przeprowadzony przez dalsze kroki rejestracji.
W  IKO możesz również podpiąć konto z innego banku. Tak działa otwarta bankowość, czyli nowy sposób korzystania z usług płatniczych wprowadzony przez dyrektywę PSD2. W ramach otwartej bankowości do swojego IKO możesz podpiąć rachunki z wybranych banków. Po dodaniu kont  zobaczysz je zarówno w aplikacji IKO, jak i serwisie internetowym iPKO. Korzystanie z otwartej bankowości jest bezpłatne. Podpięcie konta z innego banku do IKO nie wpływa na opłaty za jego prowadzenie. Aktualnie możesz podpiąć w IKO swoje konto Inteligo, oraz konta prowadzone przez  Pekao S.A, mBank, Santander Bank Polska, BNP Paribas, bank Millennium, Alior Bank, ING, Nest Bank, Credit Agricole i Citi Handlowy. W przyszłości lista banków będzie systematycznie poszerzana.

 

Wygodna autoryzacja bez kodów

Posiadacze IKO doceniają prostą obsługę aplikacji. Jedną z jej wygodnych funkcji jest mobilna autoryzacja. To oznacza, że wszystkie operacje zlecane w serwisie internetowym iPKO albo u konsultanta, zatwierdzasz w swojej aplikacji mobilnej IKO – nie musisz przepisywać kodu z SMS-a lub karty kodów. Jeżeli  telefon ma włączone funkcje biometryczne, możesz potwierdzać część operacji np. odciskiem palca.
W IKO między innymi w prosty sposób dowiesz się o najważniejszych zmianach aplikacji, ofertach i zdarzeniach na swoim koncie. Za pomocą aplikacji otrzymasz powiadomienia push np. na temat nowości dotyczących aplikacji oraz ostrzeżenia przed aktualnymi zagrożeniami, np. fałszywymi SMS-ami, oferty i promocje, które mogą Cię zainteresować oraz informacje o operacjach na koncie, np. potwierdzenie odbioru przelewu na telefon lub wypłaty z bankomatu.

 

Wystarczy powiedzieć, by wykonać operację

Aby jeszcze wygodniej korzystać z aplikacji, do IKO wprowadzono możliwość wykonania wybranych operacji finansowych przy pomocy Asystenta głosowego, czyli mówionych (i pisanych) poleceń. Masz do załatwienia proste sprawy finansowe? Asystent głosowy zrozumie, co do niego mówisz lub piszesz. Na przykład aby zrobić przelew możesz powiedzieć „przelej 100 zł do Janka”. Gdy powiesz „pokaż mi przelewy z ubiegłego miesiąca”, wyszuka odpowiednie transakcje w historii. Jeśli zaś chcesz użyć kodu BLIK, wystarczy, że powiesz: „podaj mi kod BLIK”. Funkcji, które możesz uruchomić głosem jest oczywiście o wiele więcej. Poza tym Asystent głosowy ciągle się uczy i będzie zdobywać nowe umiejętności.

Jeśli czegoś jeszcze nie umie, może przenieść Cię do miejsca w IKO, gdzie zrobisz to samodzielnie. Na przykład gdy powiesz: „chyba zgubiłem kartę” – asystent głosowy przeniesie Cię do ekranu, na którym możesz ją zastrzec. Jeśli zaś zakomunikujesz mu: „chciałabym logować się do IKO odciskiem palca” – asystent głosowy przeniesie Cię do Ustawień. Gdy z kolei powiesz: „potrzebuję dodatkowej gotówki”– asystent głosowy zaproponuje przejście do wniosku o pożyczkę gotówkową
Asystent głosowy w IKO umie już przeanalizować Twoje wydatki i oszczędności w podziale na waluty, okresy i konta. Pokaże też podsumowanie Twoich płatności kartą u wybranego sprzedawcy. Wystarczy że powiesz: "ile wydałem" – asystent głosowy zaproponuje dwie opcje: pokaże, ile wydajesz łącznie oraz w podziale na: operacje kartą debetową, przelewy wychodzące, zobowiązania kredytowe i wypłaty z bankomatu i pozostałe płatności. Podsumuje też płatności kartą u wskazanego przez Ciebie sprzedawcy. Jeśli zadasz mu pytanie „ile oszczędzam?" Asystent głosowy podsumuje Twoje przychody i wydatki oraz pokaże, ile ostatnio zaoszczędziłeś.
Użytkownicy iPhone'ów mogą zaś zyskać jeszcze szybszy dostęp do funkcji z 3D Touch w aplikacji IKO. Wystarczy, że na ekranie swojego iPhone’a mocniej naciśniesz ikonę IKO i wyświetlą się skróty do: przelewów, kodu BLIK, mapy oddziałów i bankomatów, czy historii konta - wybierz jeden ze skrótów, zaloguj się do IKO i korzystaj z wybranej funkcji.

 

Spersonalizuj profil

By korzystanie z aplikacji było jeszcze przyjemniejsze, możesz spersonalizować swoje IKO. W prosty sposób dopasujesz ekran logowania do IKO oraz ekran startowy do swoich potrzeb – możesz mieć pod ręką swoje ulubione funkcje, a także w dowolnym momencie zmienić ustawienia.

Ekran IKO może być jasny lub ciemny (tzw. dark mode). Zmienisz go w prosty sposób w ustawieniach konta. Dlaczego warto wypróbować tryb ciemny? Mniejsza ilość emitowanego światła, przy jednoczesnym zachowaniu odpowiedniego kontrastu, może być wygodniejsza dla Twoich oczu. W niektórych modelach telefonu tryb ciemny oznacza oszczędność baterii.
W mobilnej aplikacji IKO możesz również skorzystać z serwisu telefonicznego (IVR) lub pomocy konsultanta. Wystarczy, że zadzwonisz prosto z IKO, bez podawania swojego numeru klienta i hasła telefonicznego. Logowanie do aplikacji potwierdza Twoją tożsamość. Automatyczny serwis telefoniczny (IVR) daje Ci możliwość załatwienia swoich bankowych spraw samodzielnie, na klawiaturze telefonu.

 

Artykuł powstał we współpracy z PKO Bankiem Polskim S.A.



Oceń artykuł
Wczytuję ocenę...

 

Polecane
Emerytury
Stażowe