Bieg Pamięci Żołnierzy Wyklętych "Wilczym Tropem"- tysiące uczestników, ale i hejt
Wśród partnerów biegu znajduje się wiele polskich firm np. PKO BP, Poczta Polska, Orlen, KGHM, Grupa Azoty i inni. PKO BP zdecydowało się także na ogłoszenie konkursu wiedzy w tym temacie, jako nagdody fundując tablet i koszulki patriotyczne. Bank spotkał się tu ze znaczym hejtem osób prywatnych i organizacji przypisujących Żołnierzom Wyklętym zbrodnie i grożących bankowi zaprzestaniem korzystania z jego usług.
Czy to jednak nie jest dobrze, że polskie firmy promują wiedzę o polskiej historii i wspierają upamiętnianie wiedzy o polskich bohaterach? Czy to nie budujące, że Polacy oraz osoby Polsce przychylne mają możliwość wzięcia udziału w wydarzeniu edukacyjnym, kultywującym pamięć przodków i rekreacyjnym zarazem?
źródło:TT, tropemwilczym.pl
Przyłączcie się do biegu „Tropem Wilczym” i wystartujcie w niedzielę 26 lutego, w jednym z 240 miast w Polsce! https://t.co/ZCSN91K1Q7 pic.twitter.com/htKUp79mTc
— PKO Bank Polski (@PKOBP) 22 lutego 2017
Od lat angażujemy się w projekty inspirowane historią Polski. Więcej w naszym stanowisku: pic.twitter.com/O5xN1etzzR
— PKO Bank Polski (@PKOBP) 24 lutego 2017
.@PKOBP, poprawiliśmy Wasz konkurs! Dość kultowi Wyklętych forsowanemu przez B. Komorowskiego i producentów odzieży! https://t.co/7hwlfo0ODf pic.twitter.com/D7dQB7KCIh
— Razem (@partiarazem) 24 lutego 2017